onsdag 14. januar 2015

Starten på det hele

 
Bildet jeg vil dele med dere i dag er i grunnen det som startet det hele for min del.
 
Jeg har alltid vært glad i å ta bilder, og fikk mitt første kamera da jeg var ca 10 år. Det som virkelig fikk fart på fotograferingen var da Tønsberg Kamera klubb skulle ha sin første utstilling på Kilden Kino og jeg ble spurt av ei venninne om jeg ville være med på en fotoshoot (bak kamera). Jeg hadde noen ganger vært på besøk på klubbkvelder, men følte at alt svevde litt over mitt hode. Denne dagen passet det med fotografering, og eldstemann Even ville gjerne være med som modell :)
 
Jeg hadde ingen store forventninger til resultatet av bildene, men fikk faktisk noen som jeg ble godt fornøyd med, blant annet dette bildet som jeg har kalt "Two times meet". Bildet er ikke oppstilt, men en tilfeldighet da "fotomodellen" åpnet den gamle radioen for å undersøke det tekniske.
 
Etter dette har det tatt litt av. Innmelding i Tønsberg Kameraklubb er noe av det lureste jeg har gjort. Jeg har lært SÅ MYE! Innholdet på klubbkveldene er endret, slik at det nå er noe for alle - fra nybegynner til utdannet fotograf. En fantastisk gjeng som jeg setter veldig pris på, og som alltid kommer med hjelpende råd når man har behov for det. Lurer du på om Kameraklubb er noe for deg, ta en tur på et medlemsmøte - du vil ikke angre!
 

2 kommentarer:

  1. Dette bildet er bare så fantastisk flott :) Du er kreativ og utrolig flink.
    Enig med deg, Tønsberg Kamera Klubb er stedet for alle som liker foto, en inkluderende klubb hvor man lærer mye og blir kjent med masse flotte mennesker :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja - mange hyggelige medlemmer som deler villig. Deg inkludert! Jeg nyter alle dine fantastiske naturbilder.

      Slett